2014年4月23日 星期三



每日即時更新的可看 FACEBOOK PAGE:好孩子 Philip 日本追夢記: 東京生活旅行留學全程生放送及不定期詳細遊記:
https://www.facebook.com/tokyogoodboyphilip

好孩子Philip日本東京留學旅行生活 DAY 029: 因為"日本", 把喜歡日本的朋友們連在一起

因為"日本", 把喜歡日本的朋友們連在一起,幾年前因為 SMAP 同 blog, 我跟 Kitty 做了朋友,雖然宜家無咁鍾意 SMAP ,同埋佢奪去我男人木村拓哉同我女人山本彩,但係我地都無絶交架!wahahaha...她第二本著作「日韓藝能新明解」大家愛日韓藝能既朋友有看嗎?喜歡 Jpop 真係值得一看!

而 Suchi 係我多年前看她在日本生活的blog時認識,今次第一次在見面,完全沒有陌生,因為已經知道大家的生活,感覺好有趣!好似多年老朋友一樣!

題外話,我去了東京再寫 blog 開專頁,唔係爲了做名人blogger 或甚麼東京達人, 而是單純想分享在日本生活的經歷同喜悅,認識多點喜歡日本的朋友,所以非常歡迎大家交流啊!或者下次我地會相約在東京啊!


好孩子PHILIP遊記, 好孩子日本留學生活日記, 新宿, 日本, 日本留學, 日本遊記, 東京, 遊記, 遊記系列

0 意見: