2013年9月21日 星期六


喔!!! YAHOO BLOG 終於關閉, 為延續 YAHOO 儲落既朋友同點擊, 決定重新喺呢度 BLOGSPOT 寫番 BLOG! 過去呢幾年, 所有日本野同旅行遊記都係主要喺 FACEBOOK GROUP 交流, 連 FORUM 都好少上, 黎緊既日子, 會再公開寫番日本野, 繼續同鍾意日本既朋友交流交流! 喜歡日本野既朋友請多多指教!

宜家寫緊剛去完日本 30 日遊記, 不日上載啊!

BLOG 址好易記, goodboyphilip: http://goodboyphilip.blogspot.hk/

舊 BLOG 址: hk.myblog.yahoo.com/goodboy_philip

7 意見:

M 提到...

我要做第一個留言

愉快動物餅 提到...

咁我做第二個留言架啦~

好孩子 Philip 提到...

多謝你地! 初黎 blogspot...我連按邊處點樣 reply 你地都唔識!!! 呢度有牌摸了!!!

Na (≧ω≦)ノ* 提到...

偶然在discuss.com看到你的文章... 懐かしいな~記得以前yahoo仲好熱鬧既時候日日check你們的update ;)

好孩子 Philip 提到...

Na (≧ω≦)ノ* 以後請多多指教~~~

愉快動物餅 提到...

我都係啱啱先醒起先前睇先輩既BLOG, 所以都開左個BLOGSPOT 好耐.....
但係....好難用啊~!!!真係唔知點樣落手好, 我都要努力下, 希望可以再寫返BLOG先!!!

好孩子 Philip 提到...

餅:
期待好似以前 YAHOO BLOG 圍埋四圈成棚人傾 BLOG~~~!