2013年9月28日 星期六

最佳輸出請按圖放大

喜歡 AKB 既朋友可 add 我 facebook, 大家交流交流: https://www.facebook.com/goodboy.philip.5
微博: weibo.com/philipisgoodboy/

先來跟麻友大叫一句 麻友 "大碗粥"! 唔係, 係麻友大滿足!!!

AKB48 TOP 渡邊麻友 ( MAYUYU ) 成為元氣廣告主角應該大部分香港 MAYU 迷都知, 之前元氣喺 FACEBOOK 發表有個活動, 只要去元氣影同麻友有關既物件再整一幅相, 就可以參加呢個活動! 大獎係麻友親筆簽名碟本身無推渡辺麻友, 好難得香港有媒體攪 AKB 活動點都支持下, 本身我都食開元氣, 參與無妨呀! 我係經 BLOG 友 PACE 既 BLOG PAGE 參加, 再由元氣選出, 好幸運地嬴左大獎麻友親筆簽名碟! 隻碟終於到手了!









雖然好老土, 但係高橋みなみ名言要出來了: 「努力は必ず報われる」努力係會有回報, 唔做就咩都無!




整呢張相只係玩玩成份, 不過我都先做 RESEARCH 搵全香港佈置最有特色既元氣分店影相, 但係去到間元氣店發覺唔 WORK, 於是轉去另一間元氣分店, 一路食一路諗點整個構圖, 宜家個完成品好似好 HARDSELL, 但係我只係將食既過程整出黎, 由 DOWNLOAD 個 APP, 食麻友既大滿足壽司同儲分既過程照直講。識我既朋友都知, 我個個月都食元氣, 有無麻友, 不嬲都係成日去食軟殼蟹手卷多醬! 最高紀錄食八個呢




至於今個星期既朗豪坊麻友元氣活動同握手會, 我無排隊同參加, 因為我推既係山本彩, 指原, 玲奈同 PARURU, 各位香港既麻友飯努力啊! 令第一次黎香港既 MAYU 留下好印象呀!



AKB, AKB48, Mayuyu, 渡邊麻友, 渡辺麻友, 麻友, SKE48, SKE, NMB48, NMB, HKT48, HKT, 指原, 指原莉乃, 柏木,柏木由紀,高橋みなみ, 高橋南,元氣,渡邊麻友, 麻友, MAYU, 馬友友,玉少

2 意見:

大勇 提到...

我來探你了!
恭喜你拿到直筆!
不過我不會羡慕的,因為我一向對這些東西沒興趣!呵呵~~
但無論如何都會替你高興的!

好孩子 Philip 提到...

歡迎大勇一齊交流 AKB~~~:))